Ansatte i Ocab

Vi kommer snart på besøk

Hva skjer nå?

Snart vil en av våre ansatte komme på besøk for å hjelpe deg med videre fremdrift i skadeprosessen. Prosjektlederen vil informere deg om hva som skal gjøres og hva som dekkes av forsikringen.

Hvordan forberede deg?

  • Avklar med prosjektleder for håndtering av avfall og materialer og parkering for tilgang til boligen din.
  • Avklar med prosjektleder for tilgang til boligen din, f.eks overlevering av nøkkel.
  • Vi trenger fysisk tilgang til der hvor skaden befinner seg, så vær oppmerksom på at området bør være ryddet før vårt besøk.
  • Ikke bruk vaskemidler med lukt eller duftlys som kan endre/påvirke luktbildet de siste 48 timene før vi kommer
  • Pakk og rydd bort innbo etter behov 
  • Om du gjør egeninnsats i saken, ta en dialog i forkant med prosjektleder for å avklare dette. Husk å dokumentere hva du gjør.
  • Om du ønsker andre løsninger eller produkter enn de du har hatt tidligere må du ta dialogen med prosjektlederen din.

Hva kan du forvente når vi er i ditt hjem?

Våre håndverkere er profesjonelle, hjelpsomme og høflige. Vi forstår at en skade kan være en utfordring, og vi tilpasser oss så langt vi kan for å gjøre prosessen enklest mulig for deg.

Vanlige spørsmål og svar

Jeg har spørsmål som gjelder skaden min, hvem kontakter jeg?

Gjelder det spørsmål om skadesaken og fremdrift av denne, er prosjektlederen i Ocab din kontaktperson. Prosjektlederen sørger for at ditt forsikringsselskap er informert om fremdriften i din skadesak. Kontaktinformasjon direkte til din prosjektleder finner du på Min side.