Skadesaker
Håndverk
Godt håndverk har alltid vært viktig i vår organisasjon, og gode håndverkere utgjør over 2/3 av vår organisasjon. En håndverker, er en fagutdannet spesialist som har gjennomgått læretid og har de nødvendige, faglige og formelle kvalifikasjoner i sitt fag. Men vi får også lengre: Vi kaller våre håndverkere servicehåndverkere, som i ordets rette forstand er satt sammen av ordene service og håndverk.
Du som kunde skal oppleve våre servicehåndverkere som noe som gjør noe utover det de ellers forventer. Våre servicehåndverkere skal være løsningsorienterte, effektive og hele tiden finne de beste og mest effektive løsningene for deg og dine.
I samtlige skadeoppdrag er våre servicehåndverkere involvert, og de håndterer ofte skaden fra start til slutt. Vi har også en rekke oppdrag med rehabilitering og oppussing, og igjen er det våre servicehåndverkere som håndterer disse oppdragene.
Om du har en skadesak er en tommelfingerregel at forsikringsselskapet ditt dekker «tilbake til eller tilsvarende» stand som før skaden. Dog kan du ha andre ønsker eller kunne tenke deg bedre stand eller løsninger enn det du hadde tidligere. Vi bistår deg i dette. Mange velger å oppgradere til bedre materialer eller løsninger når de først har en skade. Ta dine forventninger og ønsker opp med vår prosjektleder, så finner vi gode løsninger der forsikringsselskapet dekker noe og du som kunde dekker noe.
Vi redder dagen – kundeløfte som handler om deg og dine forventninger, behov og ønsker.